May 25, 2018
Gabriela Seres va participa la o misiune de afaceri în Seul la sfârșitul acestei luni

Prospectând viitorul apropiat în privința Gabrielei Seres, am avut o discuție cu directorul nostru de afaceri, Adrian Ștefănescu, care ne-a spus totul despre ce urmează pentru brandul de sticlărie pe măsură ce va ajunge pe noi terenuri la sfârșitul acestei luni. Participând la o misiune de afaceri cofinanțată de Uniunea Europeană, marca își continuă activitatea pentru a ajunge pe piețele asiatice.

Află toate informațiile în acest interviu exclusiv.

Ce înseamnă pentru Gabriela Seres să participe la a doua sa vizită în Asia?

Înseamnă că credem cu tărie în piața asiatică și în potențialul acesteia. Percepem o deschidere puternică către designul european și simțim că produsele noastre se vor potrivi bine pe piața coreeană.

Este aceasta o afirmație pentru consolidarea relațiilor cu piața asiatică?

Desigur. Vine ca o mișcare de a dezvolta în continuare piața asiatică și de a profita și mai mult de potențialul său uriaș. Deoarece am fost prezenți în trecut în magazinele Lane Crawford din Hong Kong și suntem prezenți în prezent în Japonia prin Atelier Junko, Coreea pare un pas logic pe care am dori să-l abordam cu ajutorul programului EU Gateway.

Ce vei prezenta la acest eveniment?

Vom prezenta cele mai importante momente ale colecției noastre 2018, care a fost bine primită în Italia, la Salone del Mobile anul acesta și la Ambiente, la Frankfurt. Alături de aceasta vom prezenta creațiile noastre de top în Event Glassware unde vom prezenta noul nostru candelabru detașabil. În special pentru această misiune din Seul vom aduce cu noi produse noi pentru vase de ceai și suporturi pentru prăjituri.

Care este obiectivul principal când sunteți în Coreea de Sud?

Principalul nostru obiectiv în Coreea de Sud este să aducem produsele noastre pe piață și să înțelegem mai bine cultura locală. Un alt obiectiv este găsirea de parteneri de distribuție angajați, care să consolideze poziția mărcii noastre pe piața locală. Sperăm să obținem o mai bună înțelegere a pieței de lux pentru decor pentru casă și produse de ceai.

Teren nou atins de GS, puteți face o declarație în acest sens?

Oportunitatea care a apărut odată cu programul EU Business Avenues ne face entuziasmați. Obiectivele noastre sunt într-o comuniune puternică cu accesibilitatea produselor noastre la nivel mondial. În acest moment, suntem prezenți în peste treizeci de țări precum Anglia, Australia și Statele Unite. După ultima noastră vizită în Singapore și prezența pe piața japoneză, căutăm mai departe pentru a ne consolida relațiile cu piața asiatică și a ne aduce produsele în locuri noi.

Ce ne mai poți spune despre planurile Gabrielei Sereș pentru acest an din punct de vedere economic?

Gabriela Seres a participat deja la Ambiente din Frankfurt, Salone del Mobile din Milano și acum la Seul. Ne așteptăm că acesta va fi ultimul nostru târg al anului. În continuare, ne vom concentra pe dezvoltarea de noi produse, creând un catalog nou-nouț pentru 2019. În același timp, vom proiecta o nouă experiență în prezentarea produselor noastre.

Ați fost selectat dintr-un număr de alte companii din UE pentru a participa la această misiune de afaceri din Seul. Ce ne poți spune despre asta?

Am fost selectați dintre sute de alte companii din UE pentru această misiune de afaceri cofinanțată. Deși aceste misiuni nu sunt ceva nou (au loc în ultimii 15 ani), aceasta este prima dată când se pune accent pe Coreea de Sud, așa că organizatorii sunt la fel de încântați de această misiune ca și noi. Acesta va avea loc într-un loc de lux, Shilla Seoul Hotel, Dynasty Ballroom (2F), standul nr. C14.

Vă vom anunța în direct din Seul pe paginile noastre de socializare în săptămâna viitoare.

Cristi Visan