Total 0,00 lei
Politică de livrare
ENGLEZĂPOLITICĂ DE LIVRARE Livrarea produselor cumparate se face prin FAN Curier in Romania si prin TNT Curier oriunde in Uniunea Europeana (UE). |
ROMÂNĂLIVRARE Livrarea produselor cumpărate se face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier și TNT Curier, oriunde în țara și în Uniunea Europeană (UE). |
Termenul de livrare pentru transportul intern este între 24 de ore și 7 zile. |
Termenul de livrare pentru comenzile din Romania este cuprins intre 24 ore si 7 zile lucratoare. |
Termenul de livrare pentru transportul internațional este între 48 de ore și 14 zile. |
Termenul de livrare pentru comenzile internaționale este de 48 ore – 14 zile |
De obicei, mărfurile sunt trimise în 24-48 de ore de la trimiterea comenzii și confirmarea stocului. |
Livrarea se face de regula in 24 – 48 ore de confirmare a comenzii dumneavoastra pentru produsele aflate pe stoc. |
Termenul de livrare in cazul platii cu cardul de credit va fi amanat cu timpul necesar primirii confirmarii platii. |
Termenul de livrare in cazul achitării comenzii online cu cardul se va decala cu timpul necesar confirmării plății dumneavoastră. |
Ne rezervăm dreptul de a mări termenul de livrare în cazuri speciale. În aceste cazuri clienții vor fi informați imediat |
Ne rezervăm dreptul de a crește timpul de livrare în condiții speciale, caz în care clientul va fi anunțat din timp. |
Costuri de livrare |
Costurile de livrare |
Pentru livrarile efectuate cu FAN Courier in Romania se aplica urmatoarele costuri: |
Pentru livrarea cu Fan Courier in Romania se aplica urmatoarele costuri: |
· gratuit pentru comenzile care depășesc €150 / RON675 |
· GRATUIT pentru comenzi care depășesc €150 / RON675· |
· 5 € sau 25 RON pentru comenzile care cântăresc între 0,0 kg-5,0 kg |
· €5 sau RON25 pentru comenzi ce cântăresc între 0.0kg-5.0kg |
· 8 € sau 36 RON pentru comenzile care cântăresc între 5,1 kg-20,0 kg |
· €8 sau RON36 pentru comenzi ce cântăresc între 5.1kg-20.0kg |
Pentru livrarile efectuate cu TNT Courier la nivel international se aplica urmatoarele costuri: |
Pentru livrările internaționale cu TNT Courier, vom avea următoarele costuri: |
· 30,00 EUR sau 135 RON pentru comenzile care cântăresc între 0,5 kg – 5,0 kg |
· €30.00 sau RON135 pentru comenzi ce cântăresc între 0.5 kg – 5.0 kg |
· 50,00 € sau 225 RON pentru comenzile care cântăresc între 5,1 kg – 12,0 kg |
· 50,00 € sau 225 RON pentru comenzi ce cântăresc 5.1 kg – 12.0 kg |
· 70,00 EUR sau 315 RON pentru comenzile care cântăresc între 12,1 kg – 20,0 kg |
· €70.00 sau RON315 pentru comenzi ce cântăresc 12.1kg – 20.0 kg |
Pentru produsele rezervate in Showroom-ul Gabriela Seres nu vor exista costuri de transport. |
Pentru produsele rezervate showroom-ul Gabriela Seres , nu se percepe taxa de transport. |
Dacă adresa de destinație nu se află în harta de distribuție FAN Courier, cumpărătorul poate ridica produsele și de la cel mai apropiat punct de ridicare Fan Courier. |
Dacă localitatea de destinație a coletului nu se află în rețeaua națională de acoperire a Fan Courier cumpărătorul poate alege sa ridice personal coletul de la Fan Courier, din cea mai apropiată localitate. |
Dacă clientul dorește să ridice produsele de la punctul de ridicare FAN Courier, va trebui să menționeze acest lucru în detaliile comenzii. |
Dacă dorește sa ridice personal coletul de la punctul Fan Courier, cumpărătorul trebuie să menționeze acest lucru în comandă. |
Costurile de livrare vor fi suportate de client si vor fi notate pe factura trimisa cu produsele. |
Costurile de livrare sunt suportate de către cumpărător și vor fi evidențiate în factura emisă alături de produsele comandate. |
Când primiți coletul, în cazul în care observați probleme cu privire la integritatea coletului respectiv, va trebui să redactați un protocol prin care să raportați daunele în momentul livrării. Acesta este un pas obligatoriu pentru înlocuirea produselor. |
Dacă la prima coletului observați probleme privind integritatea acestuia, pentru a beneficia de înlocuirea produselor eventual deteriorate din culpa curierului veți întocmi un proces verbal de constatare în momentul livrării. |
În cazul în care primiți un produs care este deteriorat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail sau să ne sunați și vom încerca să analizăm problema dvs. Oferim schimburi gratuite pentru produsele deteriorate (atâta timp cât primim produsul înapoi în aceeași stare în care a fost primit de către client). Vă vom oferi instrucțiuni pentru a ne trimite produsul înapoi și vă vom informa în cazul în care considerăm că solicitarea dvs. este autentică și legitimă. Nu acceptam produse folosite. Odată ce utilizați produsul, nu vom oferi returnări. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original. Pentru mai multe informații, consultați POLITICA noastră de returnare. |
În cazul în care să primiți un care este deteriorat, vă rugăm să nu trimiteți un e-mail sau să vă contactați telefonic și să încercați să rezolvați problema. Schimbăm în mod gratuit produsele deteriorate (sub condiția primirii înapoi a produsului în aceeași stare în care a fost recepționat de client. Vă vom furniza instrucțiuni pentru a ne trimite produsul înapoi și vă vom informa în cazul în care vom găsi cererea dvs. reală și legitimă. O dată ce produsul a fost folosit, nu acceptăm returul. Pentru mai multe informații vizitați pagina: POLITICA DE RETURNARE |